پوستر ديواري پذيرايي

خريد فروش قيمت پوستر ديواري

پوستر ديواري پذيرايي

۱۰۸ بازديد

در زمان تكميل و طراحي دكوراسيون داخلي، طراحي پذيرايي و بخصوص بخش مبلمان از اهميت فوق العاده برخوردار است. پذيرايي مهمترين نقطه يك ساختمان مسكونيست كه اعضاي ساختمان و همچنين مهمانان را به يكديگر پيوند مي دهد. بنابراين علاوه بر اينكه بيشتر در معرض ديد است، خصوصيات ويژه اي داشته و فضاي صميمانه تري خواهد داشت.

پوستر پذيرايي در برخي از فروشگاه هاي عرضه كننده پوستر ديواري در يك دسته جداگانه ارائه مي گردد اما پيشنهاد ما اين است كه خود را به اين موارد محدود نكرده و در دسته هاي مختلف به دنبال زيباترين محصول ممكن باشيد. ما در اين مقاله شما را براي انتخاب و خريد پوستر ديواري پذيرايي با طرح و رنگ مناسب راهنمايي خواهيم كرد.

سبك كلي دكوراسيون را در نظر بگيريد

دكوراسيون داخلي همواره از يك سبك خاص و يا كلي پيروي مي كند. پيروي كردن دكوراسيون داخلي از يك سبك خاص به اقشار ثروتمند جامعه تعلق داشته و پيروي از سبك هاي كلي عموميت بيشتري دارد. تفاوتي ندارد كه سبك شما خاص و يا كلي است؛ آن چيزي كه حائز اهميت خواهد بود تناسب سبك كلي پوستر با سبك فضاست.

دكوراسيون هاي مدرن بسيار ساده و بدون حاشيه هستند اما دكوراسيون هاي امروزي قدري پيچيده تر بوده و استفاده از اشكال منحني در آن ها بيشتر است با اين حال همچنان سادگي فضا حفظ شده و اين سادگي در كليت فضا ديده مي شود. دكوراسيون هاي لوكس، لاكچري و كلاسيك قدري پيچيده تر هستند و اين پيچيدگي از يك نظم خاص پيروي مي كند.

از رنگ هاي ملايم، متعادل و گرم استفاده كنيد

پوستر ديواري داراي يك رنگ غالب است. بدين صورت كه يك رنگ بيش از ديگر رنگ هاي موجود در تصوير ديده مي شود. اين رنگ براي فضاي پذيرايي در ساختمان هاي مدرن بهتر است يك رنگ ملايم و يا متعادل باشد. استفاده از رنگ هايي با طبع معتدل در دكوراسيون هاي امروزي نيز متناسب تر خواهد بود اما اغلب دكوراسيون هاي لوكس، لاكچري و كلاسيك در بخش پذيرايي از رنگ هاي گرم و صميمي استفاده مي كنند. پيشنهاد ما اين است كه به هيچ وجه از رنگ هاي سرد و بي روح در فضاي پذيرايي استفاده نكنيد. استفاده از رنگ هاي سرد به سبك مينيمال اختصاص دارد و سبك مينيمال نيز از پوستر ديواري براي طراحي ديوارها استفاده نمي كند.

خريد پوستر ديواري پذيرايي

ما به شما خريد پوستر ديواري پذيرايي از وب سايت دكور تك را پيشنهاد مي دهيم. خريد پوستر ديواري از وب سايت دكور تك به معناي انجام يك خريد اصولي جهت تكميل دكوراسيون داخلي است چرا كه اين فروشگاه انواع پوستر ديواري را با توجه به سلايق مختلف و سبك هاي متنوع عرضه مي كند.

قيمت پوستر ديواري پذيرايي با ديگر اقسام پوسترها تفاوت ندارد مگر اينكه كيفيت محصول با ديگر محصولات موجود متفاوت باشد كه در اين صورت قطعا قيمت پوستر ديواري با دوام و با ماندگاري بالا بيشتر از ديگر  انواع پوستر ديواري خواهد بود. فروش پوستر ديواري بايد با تعهد كامل در مقابل خريدار و كاربر صورت گيرد. فروشگاه اينترنتي دكوراسيون داخلي دكور تك در عرصه فروش پوستر ديواري پذيرايي اين تعهد را براي شما تضمين مي كند.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.