عمر يك پوستر ديواري

خريد فروش قيمت پوستر ديواري

عمر يك پوستر ديواري

۱۹۹ بازديد

بسياري از افراد پرسيدند كه يك پوستر ديواري چقدر عمر مي كند و ما براي چه مدت مي توانيم از آن نگهداري كنيم، حال مي خواهيم به اين سوال پاسخ بدهيم كه هر پوستر ديواري چه مقدار عمر ميكند، ممكن است در ابتدا فكر كنيد كه عمر پوستر ديواري به شركت سازنده كه آن را چاپ كرده است بستگي دارد، ولي  اينگونه نيست و به چيزهاي زيادي بستگي دارد.

براي مثال اگر پوستر ديواري در محلي مرطوب نصب شود به زودي حالت خود را از دست ميدهد و به خوبي قابل استفاده نخواهد بود، چرا كه شكلش تغيير مي يابد و زيبايي اوليه را نخواهد داشت. اگر پوستر ديواري در معرض آفتاب مستقيم قرار بگيرد. ممكن است تغيير رنگ داده و ديگر مانند روز اول درخشش كافي نداشته باشد، از اين موضوعات كه متناسب با نحوه نگهداري شما از پوستر ديواري است كه بگذاريم نوبت به كيفيت پوستر مربوطه مي رسد كه بايد در خريد آن دقت كافي داشته باشيد، تا متوجه ضرري از بابت كمبود كيفيت پوستر ديواري نشود.

عوامل موثر بر حفظ يك پوستر ديواري

عوامل بسياري وجود دارد كه بر حفظ يك پوستر ديواري اثر مستقيم و يا غير مستقيم مي‌گذارد، براي مثال ممكن است كه لوله آب همسايه بغلي شما شكسته باشد و باعث نم زدگي ديوار تان شود پس با اين وجود مسلماً پوستر ديواري شما آسيب ديده و تغيير رنگ يا حالت ميدهد، بنابراين حتي گاهي ممكن است شما كوچكترين نقشي در آسيب ديدن پوستر ديواريتان  نداشته باشيد، اما شاهد اين تغيير باشيد و يا حتي ممكن است كه يكي از مهمان هاي كه دعوت كرده ايد به صورت ناخودآگاه باعث خراشيده شدن پوستر ديواري شما شود، بنابراين بايد حواستان به ميهمان ها بخصوص فرزندان آنها باشد، كه باعث آسيب ديدن پوستر شما نشود.

چگونه يك پوسترديواري را بسنجيم؟

 ممكن است برخي افراد ترجيح دهند كه خودشان كيفيت يك پوستر ديواري را بسنجند، به همين علت بايد به مواردي دقت كنند كه بسيار مهم است براي مثال بايد به كيفيت كاغذي كه پوستر ديواري بر روي آن چاپ شده است اهميت زيادي داده شود، منظور از كيفيت اين است كه ضخامت خوبي داشته باشد كه در هنگام كه چسب زدن و همچنين پس از آن آسيب نبيند و عمر نسبتاً خوبي داشته باشد، در مورد بعدي كيفيت رنگ استفاده شده براي چاپ پوستر ديواري است، چرا كه اگر پوستر ديواري با رنگ خوبي چاپ نشده باشد ممكن است در اثر قرار گرفتن در معرض آفتاب رنگ خود را از دست بدهد، كه اين موضوع مي‌تواند باعث تغيير شكل پوستر ديواري شده و شما را مجبور به خريد يك پوستر جديد كند، بنابراين بايد در اين رابطه دقت كافي را داشته باشيد.

 موضوع بعدي دقت در انتخاب نوع چسب است، اگر شما در انتخاب نصاب دقت كافي را به عمل بياوريد، مي‌توانيم از كمك آن براي خريد چسب نيز كمك بگيريد و يا اين خريد را به خود آنها واگذار كنيد، چرا كه معمولاً افرادي كه در اين حوزه فعاليت دارند بهتر مي توانند محصول مناسب با كارشان را تهيه كنند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.